BaraHanna

Alla inlägg den 28 augusti 2009

Av Johanna - 28 augusti 2009 09:25

GODMORGON=)


Sovit gott? Det har iallafall jag. Imon ska jag åka hem till halmstad på morgonen, men åker tillbaka till osby på söndag igen. jobb jobb..men hade lördan ledig iallafall. Och då blir det prioritets tid med Danny. Mysig frukost, vi ska på en tripp till våxtorp och åka rodel. AS KUL. Har gjort det en gång innan och tycker det ska bli skit kul att åka igen =) man kan säga att man åker bergochdalbana genom skogen =) sen på kvällen blir det nog film och god middag antar jag.



Men ni som inte vet vad rodell är..detta är en jätte rolig upplevelse att göra med familjen, vännerna eller killen/tjejen. En jätte rolig möhippsgrej hade jag med rekomenderat eller dylikt..

Länkar här så finns det mer info för er som vill prova på nått riktigt roligt...


http://www.sydalpin.se/



Har inte lagt upp bilder på länge nu. Har inte varit så flitiig med min kamera. Men det kommer antagligen bilder på imon =)


bye bye

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards