BaraHanna

Alla inlägg under oktober 2009

Av Johanna - 29 oktober 2009 19:32


AND I NEVER FORGET, NOBODY KNOWS, NOBODY KNOWS WHERE WE ARE NOW.

 


Nu sitter jag och blädrar bland kanalerna och funderar på vad man ska ta. Har skaffat kabel tv...har alla kanaler just nu i tio dar sen minskar det ett antal. Men bättre än innan. Då hade vi 1 utan ljud, 2 an, 4 an och kanal sex. ingen höjdare. Funderar på att kolla på rosa bandet galan. Imon blir det lite jobb, men det är bara bra =) Måste tjäna in lite nu. Blir först från nio till ett på City gross, sen blir det fyra till sex på en delikatess butik inne i stan.

 

 

 

       

Har lämnat in bilen idag, i osby tog sedan tåget tillbaka hem.

Kändes lite mysigt. Sitta där och lyssna på lite mysiga låtar, luta sig tillbaka och bara koppla av..och sen kaffe dags! Wonderful.


Men det ända som är lite jobbigt är att veta var man ska ha blicken, känns lite som om man kollar runt lite av nyfikenhet på vilka människor som finns i kup`en för att sedan antagligen aldrig någonsin i livet se dom igen. Känns lite konstigt faktiskt. Man ser någon man som har kostym och dyr klocka som skriver på datorn, en ung kille med tränings byxor som lyssnar på musik i en avslappnad ställning, två unga flickor som fnittrar en massa och visar sms till varandra, ett ungt par där tjejen ligger lutad i killens famn medan han lyssnar på musik och kollar ut genom fönstret...Det känns konstigt att jag får sitta med alla dessa människor i en timme och ingen säger något till varandra och sen kommer vi aldrig sitta så här tillsammans igen.  Och ingen vet något om någon. Man bara gissar.

























 

Kul

Av Johanna - 28 oktober 2009 11:15


HAHA

 

 

 

Av Johanna - 27 oktober 2009 10:41

HAALLOOO!

 

Har inte vatt inne på bloggen nu ett tag, för ja har varit väldigt klantig..

Råkade glömma bort pin koden till trådlösa, så ja gissade en massa vilket inte va bra. För då kom puk koden upp...och ja har ingen aning om vart ja lagt papprerna om modemet och koderna och de...så ja..pappa fick hjälpa =)han fick gå in till en telenor butik och fixa fram de. Men nu är allt bra igen.Känns härlig me internet igen.

 

Helgen har varit as bra. I fredes överraskade Danny mig med en kladdkaka (frödings den bästa ja vet) och en stor ros bukett med massa kinderägg =) Och sen gick vi ut och åt =) mysigt. I Lördes hände inte så jätte mycket. I Söndes kom familjen hit (Syskonen ska sova här i veckan). Så då gick vi ut några och bowlade och hade väldigt trevligt. Sen blev de taxi hem till Elleni. Hum va händer nu..jo ja sitter här och väntar på Elleni för vi har inga jobb idag. Inte just nu iallafall.

 

  

 

Av Johanna - 21 oktober 2009 09:45


LALEH

 

 

 








Av Johanna - 20 oktober 2009 10:58

God Mogon God Morgon!

  

Nu sitter jag här och kollar på "efter tio"..har inget bättre för mig..ska snart göra mig i ordning och sedan ner på stan och bla annat lämna cv på ett ställe men sen också jobba i typ tre tim =P..


Måste säga, har använt många plattångar men har kommit fram till en som är bäst. Min mamma har den och har haft den väldigt länge nu och den funkar fortfarande lika bra, och märket är "GAMA"...den är enligt många den bästa plattången vilket ja håller med om och är köpt på en frisör salong. Plattången är så bra så att den används flitigt av frisörer och stylister.


Dessa är de saker jag kollat efter som avgör vilken som verkligen är bäst och Gama prickade i allt :


* Den ska vara lätt att använda

* Ge ett riktigt platt resultat

* Hålla länge

* Få upp värmen snabt

* Slå a värmen snabt

* Inte bilda beläggningar

* Värd pengarna

* Vara smidig


Bwt har färgat håret åter igen..kommer nog snart inte ha nått hår kvar =/ Och så är ja lack för att ja missade Anne och Nettan som var och hälsade på i Halmstad igår. =/ Dom viste inte att ja var i Osby och ja viste inte att de var i Halmstad..så typiskt..


  

Av Johanna - 16 oktober 2009 09:04

 


God Morgon God Morgon!

 

  

Testade ju en "Brun utan sol" kräm...Måste säga att den var helt ok. Eucerin heter den och är köpt på Apoteket. Minns ej priset. Den var lätt att smeta in och man fiick en fin färg. Ingen jätte jätte brun som ser jätte onarturligt ut utan en helt lagom färg. Och blir det då lite ojämt första gången man man fixa det den anndra gången. Har nämligen smörjt in mig tre gånger. Men det blev jämt första gången vilket var riktigt bra. Men jag ville ha lite mörkare färg.

 

  

 

 

 

Men så här ska du göra för bästa resultat. Massera in noga. Var försiktig vid torra ställen som ben, armbågar och händer. Tisp, efter varje kroppsdel som du smörjer in.TVÄTTA HÄNERNA! jag gjorde missen att vänta tils ja smörjt in hela mig vilket gjorde att krämen hela tiden sögs in i händerna vilket gör att handflatorna ser flammiga och konstiga ut. Hehe..

 



Älskar Shakiras nya låt

 

 

Av Johanna - 15 oktober 2009 22:10

INLÅST


ööh har testat nån dån där brun utan sol..har aldrig använt de innan..men har inte tid för att gå och sola hela tiden som m gjorde på de gamla goda tiderna =) men har iallafall testat denna men de verka inte funka..har suttit här i timmar nu känns de som och ja rör mig som en robot..bara för att inte stöta emot något så det (ifall de nu skulle funka) blir ojämt...


Är i osby nu på lite jobb och afärer..Bor hos familjen. Har på något sätt lyckats gå med på att köra lilla syster samt hennes (fjortis) tjej gäng till Kristianstad på Lördag..phu..har bara ingen aning om vad man ska hitta på där...Någon som vill ta en fika, någon som är där?..Annars får ja se omNatalie kanske vill med..jaja..någon gång får man va snäll...Hon lånar ju ut sin dator..Följer serien INLÅST..öh gillar inte han Erik..Minns att han va på mitt gymnasie i Halmstad och pratade om någon grej han var med i som hjälper ungdommar från brottsligheten..Läskig va han occh kollade in brösten på alla tjejer som snackade me han..ööh..aja..gillar Martin..älskar hans gööötteeborska..=) Åh va ja saknar Göteborg då..en sån himla go stad..Vill dit snarast..!!!

Av Johanna - 13 oktober 2009 13:46

FIKADAX


Idag är det växlande moln men när solen väl lyser så får jag ett sånt himla fika sug..Så idag så blir det först ett stop hos farmor, sen blir det lite fika med Maja. Ska bli trevligt. Vi skulle träffats igår men då mådde hon inte bra stackaren. Så jag underhöll mig med filmer och roliga Tobbe från "en annan del av köping". Hehe.. Nu blir det att bege sig till stan! Ha en riktig go dag!


  

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards