BaraHanna

Alla inlägg den 7 oktober 2009

Av Johanna - 7 oktober 2009 12:27


MOVIE TIMEEEE!!



Här kommer två riktigt bra och spännande filmer nu till höst mökret. Är så himla glad att se en film med Julia Roberts igen men föredrar nog henne i de gamla romantiska filmerna. Däremot Rachel McAdams i "State of play", har ja inte sett i någom thriller innan men tyckte hon passade i den genren jätte bra! Russell Crowe, va ska man säga om honom..han är alltid bara så bra.



  




Va händer för mig idag..hum lite jobb har det varit nu på morgonen. Ska snart äta..sen ska ja se en film och vänta på min syster (är i osby nu igen) sedan om de nu blir så så ska vi till en vän till mig och kanske fiska!!=D haha ska bli såå kul i så fall..hehe..


Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards