BaraHanna

Alla inlägg den 8 oktober 2009

Av Johanna - 8 oktober 2009 18:09




Bara en vanlig Torsdag

 

 

Idag är ingen rolig dag...bara massa regn..och så har man inte sovit så bra heller. Är hemma hos mina föräldrar nu på lite jobb. Sov i brossans rum inatt...meen hade glömt bort att massa rörmockare, snickare eller va det va skulle fixa en pellets brännare i vårt pannrum. Och pannrummet ligger precis intill där jag sov..så vaknade halv sju imorse av en massa ljud, och bankande...och pappa som typ tjatade ihjäl dom med en massa snack om när han var byggare eller vad samtalet handlade om..hans röst ekade iallafall i mitt huvud som en jobbig dröm som man int lyckas vakna upp ur..ööh...försökte somna om..blev lite så där..vaknade gån på gång och tänkte att ja skulle diskret försöka smyga förbi upp till övervåningen och hitta en säng där...smög upp osminkad, ruffsig i håret i mina pjyamas byxor och kände mig sjukt osexig och försökte desperat hitta en säng..de blev mammas och pappas säng där dom inte va utan där min skolkare till bror låg och sov..kröp ner i ena ändan och somnade om...sedan ett antal timmar senare hörde jag hur alla snickare skrattade ute i köket och mamma överlycklig med så många män i samma kök (hö hö ) som hon fick servera. Försökte smyga ut återigen fast till badrummet och fräscha till mig...och låtsas som att jag alltid ser ut så när jag vaknar.. Fick sedan reda på att fullt av snickare hade varit inne i sovrummet och fixat ellementet och att jag låg och snarkade med öppen mun..bravo johanna...du lyckas alltid!

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards