BaraHanna

Alla inlägg under december 2009

Av Johanna - 30 december 2009 20:57


 

Gammelmorfars förkylnings kur

 

  

 

 

Du behöver:

 

Vodka

Vitlök

Honung

 

Koka upp en kopp vatten

 

Lägg i typ två matskedar honung när vattnet är klart. Pressa en vitlök och lägg i.

Tillsätt runt en halv deceliter vodka

 

Sila allt

 

Och drick och "njut"

 

 

Av Johanna - 29 december 2009 21:00


OM NÅGON HAR FÖRSÖKT NÅ MIG PÅ MOBILEN OCH INTE FÅTT TAG I MIG ELLER NÅGRA SVAR, SÅ BEROR DET PÅ ATT JAG INTE KAN TA EMOT SAMTAL ELLER SMS OCH INTE HELLER RINGA ELLER SMSA..


Min mobil goes spasma..


Köpt grillad kyckling som jag förhoppningsvis ska tugga i mig ganska snart..jami!

Av Johanna - 28 december 2009 16:40



Mellandags rea me love!

 

Köpt nya levis jeans, fyndade tröjor på MQ och ett par tränings brallor till Danny..Lovely!!

 

Haft familjen här i helgen, mysigt. Var med brossorna och syrran igår..Och så Frida, Maria, Angelica och Robin..Vi åkte Gocart och testade arosfortet (Liknande "fångarna på foret")..Första gången jag åkte Gocart..As kul!!

 

Och så på kvällen lagade jag mat med Danny och Gustav..Och så blev jag och Danny bjudna på fest hos Gustav på torsdag (bor i Götet)...ska bli kul..Sen om  jag få ledigt på Lördag, då drar jag till Jkpg..Men få se..

 

Vag gör jag nu..humm..Har precis tagit massa disk, försöker få in lite kanaler på tv vilket inte verka funka, Kan varken ringa eller ta emot samtal vilket stör mig oehört..Ska snart tvätta golvet och funderar på att gå ner till hemmakväll och köpa cry baby, som är en gammal 80 tals film (tror jag) med Jonny depp som huvudroll..Älskar den filmen så himla söt..såg att hemmakväll sålde ut den..humm sen så ska jag lägga mig lite tidigare, jobbar hela dan imon..

 

Känner mig väldigt ensam nu när alla åkt..haha..

Av Johanna - 23 december 2009 19:17



HOPPAS ALLA FÅR RIKTIGT TREVLIGA DAGAR NU!



Åker ikväll to home town


Av Johanna - 21 december 2009 19:35


Bright star


Danny har varit i Tyskland i helgen och igår kom han förbi med en massa godsaker..massa korvar, kött och ost. Och så fick jag en stor tablerone, en vodka, och en Pasoa...nice nice.. Jobbat hela dan idag och gjorde pasta och lite av köttet från igår. Råkade skära mig i fingret vilket antagligen blev ganska djup fick stå under kranen och skölja en massa. Trodde jag skulle svimma. Har lindat in fingret nu. AJ..gör jätte ont..Blir jobb i veckan men jag och danny och systrarna samt peter (debbes man)åker hem till familjen på torsdag och hälsar på. Ska bli mysigt...

=) Kollar nu på tv..


  


AS ROLIGT FRÅN "FÄRJAN"

 Lena Phs låt "det gör ont" haha

 

Av Johanna - 20 december 2009 19:22


  

(Anna, Michelle, Emma, Maja och jag)



DANCE NIGHT IN LAHOLM


Var på dans fest i Laholm igår.. har så himla ont i benen nu..AJ..Kan knapt gå känns de som.

Jätte rolig dag. Jag och Emma va först hemma hos en vän och blev sminkade vilket var riktigt skönt att slippa göra själv =P..hehe..sen hämtade David och vän till honom från sthlm upp oss..vi åkte hem till Emma där lite andra vänner också dök upp innan festen..sen bar det av. Riktigt shysst måste ja säga..stor lokal med dj och massa belysning och massa folk från lite här och där =) Blev dans hela kvällen..Lyckad kväll!


Men åkte hem lite tidigare för skulle jobba dan efter (idag) vilket jag ångara nu..hade nog orkat ändå..men men.=P


  

Av Johanna - 16 december 2009 20:13


Den första snön

  

kan man väll säga i år. Jag och Emma ( som nästan är innboende hos mig)blev smått överraskade när vi kollade ut genom fönstret igår natt och såg hur snön föll från himlen och täckte marken. Wunderful! Så vi tog snabt på oss ytterklädrna och sprang ut. Vi ville ta de första stegen p marken där ute och ta de första snö stegen i stan. Vilket vi och en på cykel gjorde.

 

 

  

 

   .

Av Johanna - 14 december 2009 22:18


Antagligen den bästa låt som gjorts...


Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards