BaraHanna

Alla inlägg under juni 2010

Av Johanna - 10 juni 2010 14:08

FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN FÖR DOM HAR TAGIT STUDENTEN!


Idag är jag sjuk sjuk sjuk...Har jätte ont i hals och så..öh

Skulle på student fest idag egentligen..men så blev de inte nu,..Sitter framför tv och bara slappar. Känner mig smått uttråkad..kollar runt på lägnhet, hus, fest lokal och annat till framtida behov =P haha..


  


I helgen hade simon (kusin) student vilket blev riktigt kul...Har inte dansat så myckt på länge, Hade väldigt ont i benen efter det. Sen hade Maria student fest för släkt. Inte helt fel de heller. Och imorgon har Maja och Tabbe student fest..och på lörda har robin sin studentfest..aaaah massa fester hit och dit. Och idag skulle jag gått på Tims studentfest..men men. Nästa helg blir det Öland vilket jag ser framemot =) Mysiga dagar med familjen och Danny..Det blir havet, glass , tälta och massa mys =)



Av Johanna - 2 juni 2010 22:53


OBOY VILKET VACKERT VÄDER SOLEN SKINER IDAU

 

Först jobb idag sen körde jag till garaget (dannys föräldrars bilverkstad) och träffade Danny, hans bror och mamma. De fixade bilar och jag och Eva plockade lite blommor och små pratade. Sen var det min tur att laga min bil.. Danny visade så klart hur ja skulle göra och så fixade jag vilket var riktigt kul =)

 

 

 

 SÅÅ fin röst

Jag ryyyser



Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards