BaraHanna

Alla inlägg under mars 2010

Av Johanna - 31 mars 2010 23:27



CYCKEL CAMPA?

Galen?


Blev så himla sugen på cykel semester sverige runt..eller typ skåne runt kanske. Typ bara ha med sig ett tält lite kläder och så någon sån där utrustning man har för att laga mat. Och så cyklar man runt en massa och campar. Men då sk man ju va ett gänr med. Va på cykel camping med skolan i ottan tyckte det var riktigt kul..=D Skulle vilja testa igen..Någon som är på? Isommar typ aug..=P


Jobbat idag, sitter nu och funderar över den skumma drömmen jag hade inatt  som ändå inte var så skum trots allt.


Hittade en jätte söt liten ny butik i stan. Med massa marmelad, malen kaffe, te, och lite smått annat. Och sen köpte jag lite saker till lill syrrans kalas. Ska ha typ runt 12 barn i min lilla tvåa !! haha..men men. De blir kul. =)



Av Johanna - 30 mars 2010 23:49



Så otroligt fint väder idag..

Och jag önskar att jag kunde sjunga och spela gitarr.

 

Sitter och funderar över lite men mycket.

Lyssnar samtidgt på skön musik innan läggdags.

 

 

 

Av Johanna - 22 mars 2010 22:51



all the crazy shit I did

to night

 

those will be the best

 

memories

 

 

Tack Maria för en nice helg, speciellt Lördan =D

 

  

 

It's getting late but I don't mind
It's getting late but I don't mind

Av Johanna - 18 mars 2010 13:53


 PALMER PALMER PALMER SKA DE VA


Sitter och kollar upp en massa resor. Tror de blir mallorca eller kanarieöarna=D Ska bli fett nice..sjukt kul..aaaah längtar..hoppas bara de blir fint väder nu då..man vet ju aldrig i Maj..?

 

Lyssnar på lite go musik i bakgrunden och antecknar en massa olika tips från resenärer..hehe japp första gången man är helt utomlands om amn inte räknar Danmark och Lettland..Första gången Alexandra och Maria med åker utomlands så de ska ju bli spännande att se hur detta sa sluta..ojoj..



Av Johanna - 17 mars 2010 09:20



SPANIEN BABY

 

HERE WE COME

 

 

I maj ska förhoppningsvis jag, maria och Alexandra till spanien en vecka. Man hoppas på det. Hittade ett underbart ställe. Lägger upp bilder lära vänner så ni börj känna mer sug ! =D egentligen har jag inte pengar till detta men jag bara måste!

 

Palmer, varma stränder sol, drinkar och massa kul =) ååååhhhhh

 

     

 

     

Av Johanna - 14 mars 2010 22:37



ALLVARLIGT

 

TALAT, JAG DÖR

 

SNART PÅ

 

 

SVERIGE...NÅGON

 

SOM FÖLJER MED

 

MIG PÅ CHARTER

 

RESA I

 

APRIL/MAJ???

Av Johanna - 2 mars 2010 18:20

 

SHOPPING SUG

 

 Idag blev det lite Shopping, ny svart kavaj och smal svart slips till Danny som han ska ha på Toms bröllop i helgen och en grå fett fin kavaj från h&m till mig. Men funderar nu på om ja borde byta till svart eftersom det är mer praktskt..hum kan inte bestämma mig men tror de blir den svarta fast den grå e skit snygg.

Snart kommer Elleni och då ska ja bli klippt och färgad. Ska ha lite lila i luggen. Kände för att göra nått me håret tills det växer ut igen..

As bra låt




Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Mars 2010 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards