BaraHanna

Alla inlägg under juni 2009

Av Johanna - 28 juni 2009 13:47


ROCK ON SISTERS!

It`s friday night!


Underbart rolig fredags kväll med två härliga tjejer, Maja och Linea.

Lite arabmusik (Majas) =P m.m hos mig. Tog as lång tid innan de va dags för utgång. Maja stod ca 150 gånger och betraktade personen i spegeln och  den betraktade nog henne lika mycket. Ursnygga båda två :) Och så ändrade hon sin kajal typ 20 gånger. Bort med den, tillbaka, sudda lite, lägga på, ändra, ändra tillbaka och så vidare. Och så Linea som slutat köpa skvaller tidingar eftersom hon för ett tag sedan var helt beroende och blev pank på fällan, nu beslutat sig för att sluta köpa föll tillbaka när hon  hittade min Glamoure tidning. Hon blev helt inne i den och märkte knapt att vi va där tills ja sa att hon gärna få låna hem den vilket antagligen räddade hennes stackars utstående ögon ;) Jag sj, hum hade ingen aning va ja skulle ha, sprang hit och dit tills ja beslöt mig att dansa och försöka imitera Majas shaka rumpa vilket inte blev helt lyckat utan mest såg ut som en gele bakelse utan nåd. Jaja..trevligt kväll med massor av dans, folk och kebab/mc donalds chesburgare.


Av Johanna - 25 juni 2009 19:12


OBOY VILKET VACKERT VÄDER, SOLEN SKINER IDAAAY!!





Mys på stranden med Maja..sen drog vi till brottet och träffade michelle och Majas familja..Super förkyld men ville inte missa det fina vädret nu när vi äntligen har det. Hostar för fullt nu..blää..hoppas de går över..handlade massa grejer på apoteket igår..halstabletter..alvedon m.m och nån näs spray..måste sprutat fel eller nått..fick en massa näsblod bara en stund efter, de bara rann..kändes som ja hade mens i näsan eller nått..fick stoppa upp massa papper..och så fick jag nu imorse med...och till sist mina vänner..tadhaa i poolen me..bland massa folk...som om man inte haft jobbigt nog! La mig med huvet neråt och låtsades sola..så fult..tvångade maja att göra det med. Haha på tal om Maja..haha vi skulle skynda oss ta en buss från stranden till brottet (badplats med pool) och vi sprang iväg..ja hann få på mig jeans kjolen men inte linnen...och ja flämtade till Maja medan vi sprang - Linnet Maja linnet. Jag kan inte gå in på bussen utan det..och så kollar Maja ner på sig själv och kollade på mig..haha hon hade ju bara bikini på sig..=P aah..sen börja vi as garva och ja försökte stoppa bussen medan hon i farten drog på sig klänningen..=P Måste sett kul ut..


Nu ska ja hoppa in i ducshen..dushen..duschen..what ever..ska ut och äta på nån mysig uteservering..och trösta mig själv..få försöka hitta ett ställ med lite folk så man inte skrämmer iväg dem med min hosta och snoriga näsa..vill inte sitta inne en sån här fin kväll..


Ha de finast

Av Johanna - 24 juni 2009 12:39


 



Idag är ja smått förkyld..ont i halsen, näsan snorar och huvudet bankar.

Tar dessa sugtabletter på bilden. Dom hjälper en hel del..verkligen bra för halsen och goda e dom med..=)


Låg ute på trädgården nyss och solade och lyssnade på p3..bästa kanalen =)


Kom upp låtar som:

Salem - Roxy

Fever Ray - When I grow up

.. och många mer..


och de snackade lite om vilka som är de störigaste ljud man vet. Mina är nog harklingar..öh klara inte sånt..bebis skrik, pling grejen på mc donalds, fjortis skratt, humm..buss motorn som ekar när man sitter längst bak..sen kommer ja inte på mer förutom de klasiska gaffel ljud på talrik och såna hemska ljud..ööh..


Nu äter jag mat och ska snart cykla iväg till jobbet..blir segt..hoppas ingen blir rädd för min förkylning..

Av Johanna - 22 juni 2009 18:14



Hej hej!


Strålande fint väder idag för en gång skull och ja har inte kunnat dra nytta av det för ja har åkt massa tåg och bil hela dan..suck...bokat uppkörningstid och sånt nu..känns skönt med sjukt nervöst..ööh..


Hade en super trevlig helg med en massa folk..sjukt kul..träffade nya och härliga människor men även min underbara vän Citron Meliss =)


( Marco, Pamela och melissa..tack för en jätte trevlig helg!)




VET NI VAD SOM HÄNDE IDAG!

hehe var dagens hjälte iallfall..

Stod på stationen och väntade på tåget..tänkte skit 8 min kvar har skit ont i foten..den bränns under min nya sandal, som jag köpt på dna i halmstad för sjukt många kronor och de börjar redan gå sönder...by th way..stod där och börjar se hur de ryker där nere på spåret brvid perongen där ja stod...typ många kollade men ingen brydde sig..inte heller ja knapt som undrade hela tiden..- ska ingen gå dit, eller göra något? Tills slut började de ryka på rejält och en dam gick fram lite orolig..jag efter..räckte fram min vatten flaska som ja köpte på kristianstads station för 17 kr..ville verkligen ha det där vattnet...meeen iallfall räckte fram den och sa - ja har lite vatten här ifall det är till någon hjälp..Hon tar den och örjade hälla över och så långsamt släcktes det..sen sa hon att jag var dagens hjälte...de hoppas ja banne mig..ville verkligen ha det är dyra vattnet!

Av Johanna - 21 juni 2009 18:59

Av Johanna - 11 juni 2009 21:02



GRATTIS TILL MELISSA OCH DENISE SOM TAR STUDENTEN IMORGON !!!!

FÖR VI HAR TAGIT STUDEEENTEN FÖR VI HAR TAGIT STUDENTEEN , FÖR VI HAR TAGIT STUDEEEEENTEEEEN..!!!!!


=)



Ska dit imorgon och krama och gratta dom! Men det blir på kvällen för ja ska ta riskettan imorgon..RISKETTAN, vilken skit...typ 800 kostar de med.....man ska alltså sitta från 2 till halv 6 imorgon och lyssna på varför man inte ska dricka alkohol i trafiken och om miljön och så..tycker man borde få det med teorin och de.

Nu snart kommer Danny och vi ska äta potatis, romsås och god varmrökt lax...mumms! =)



Av Johanna - 10 juni 2009 16:09



JAG GÅÅÅR OCH FIIISKAAAR





Sjukt stressig dag på jobbet men massa skoj. Jag, en tjej som hoppade in och jobbade med mig hade as kul. Vi kan i stort sett nästan inget om fisk men vi kör på med vår charm istället för kunskap..vilket ofta funkar på manssläktet men inte på förståndiga gamla tanter. Hon typ super söt springer runt där och ska hjälpa kunder med fiskarna. (jobbar i fiskavdelning på maxi) Hon ska då väga en laxsida vilket väger ca 2 kg e hal och lätt att tappa ifall man inte håller rätt..hon tar då upp en..jag räknar 1, 2 splasch! Rätt på golvet..hon - oj då..hehe..

Sen gjorde jag bort mig..vi har nog aldrig haft gädda innan jag har iallafall inte sett en gädda vilket känns väldigt pinsamt. Vi hade ju beställt in gädda då och så kom kunden som skulle ha det. 14 kilo skulle han ha..as gullig vitnames kille som då hade soldat kläder (han va med två andra onödig fakta men skit samma) jag springer då in på lagret försöker kolla vad som är gädda..hittar den fulaste fisken och gissar på att det var det. Gick in lite försiktigt kollade på honom..ingen speciell reaktion och förstår då att jag tagit rätt...ska då ösa in en massa gädda i en påse, men halva fiskarna ligger utanför så jag får ta ut dom igen och lägga i en lax påse vilken är väldigt lång...öser ner dom..eller rättare sagt de glider typ i för de e as hala..sedan kommer det största problemet..hur ska man väga 14 kilo? Spciellt på min lilla våg? öööh...sedan gick det som det gick....sprang runt som en höna utan huvud ( har ni sett på filmer när man hugger av huvud på hönor och de fortsätter att springa fast de är döda? såg såg jag ut) och försöker lösa problmet...letar efter en back eller något att lägga det i. Sedan gick allt då på ca 10 kilo. Så det fattades 4 kilo...obs..Jag fick då försöka charma lite

- what the häck 4 kilo mer eller mindre (super stort smile)..han bara aja det går bra...


Så är då mina dagar fulla av stress, misstag och katastrof...JAG ÄLSKAR DET! =D

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards