BaraHanna

Alla inlägg den 8 juni 2009

Av Johanna - 8 juni 2009 19:27



LEDIG DAG =)



Först och främst..denna helg tog nathalie studenten =) så jag va där..trevligt trevligt.. va hos familjen i veckan..va kul det med..körde och så..



I söndes följde natta med mig hem..hon åker imon igen. Funderar på vad ja ska ha på systers bröllop..vet inte om man ska ha något vanligt enkelt eller om man ska snoffsa till sig? Vi va på stan jag och natta och testade klänningar =) hehe..testade jätte många men fastnade för två st.

Jätte fina men har ingen aning om vilken ja ska ta...och priset skillde en hel del med..inte så billigt precis...öh..men vill man va fin så..Mys dag sen med glass vid nissan och film ikväll..=)kul och träffa henne igen..Killproblems snack blev det en hel del..inte från min sida denna gång vilket känns lite skönt..


 


Men hur ska man veta när det är slut? och ifall det ska ta slut? Två stora frågor denna dag..Det jag tycker som ska avgöra är att man måste tänka till, är det honom eller kärleken man älskar? Älskar man personen för den han är eller älkar man de stunder som är bra då man inte känner sig ensam, det som alltså är kärlek?

Och..gör lista..på positiva saker och negativa saker..vad överväger (och va ärlig) hittar du mer är 15 dåliga saker kanske det säger en hel del..tillochmed kommer det över 10 negativa saker borde man bli fundersam..

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10 11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards