BaraHanna

Alla inlägg under april 2011

Av Johanna - 27 april 2011 14:14

ÄR det inte sommar nu eller??! UNDERBART! :D ligger i trädgården och solar i bikini och lyssnar på NRJ..Britney sperars - till the world ends, Lady Gaga - Judas , Veronica maggio - jag kommer

Av Johanna - 24 april 2011 21:29

Precis varit på Bulls uteservering, de nog den sämsta gången någonsin. Det gick snabt när jag och danny skulle få vår mat..medan den va på väg hämtade jag lilla syster som skulle med va med oss. Min mat hade kommit när ja kom fram och då beställde vi till lilla Vanessa. Det tog 55 min innan hon fick sin pommes tallrik. Och sedan efter det så va de noll servic. Men men så kan de bli. Nu är det big b. Åh längtar till imon ! Mys dag med Maja:)

Av Johanna - 18 april 2011 00:23

Måste bara säga en sak... Pennsionärer... Varför är ni alltid så griniga? De blir jobbigt om man måste stå i kön, det blir sura (du vet när de drar ihop läpparna för att verkligen visa hur besvikna de e) när de inte få sin himla räkbomb, de kan inte köra, det är ofta dom som gnäller att de inte fått sin rabatt innan de läst på kvittot att det är draget (lääängst ner på kvittot!!) , de ska bara ha den billigaste fikan, de tycker att de har all rätt att gå före i kön, blir det strul med tåg el buss ska de alltid va dom som gnäller högst, de blockerar hela trotoaren, ack ack men ändå är ni så underbara:)

Av Johanna - 18 april 2011 00:14

Ojooj va länge sen nu.. Vad kan man säga har hänt än så länge sen sist.. Humm det är nu officiellt vår, jag har fått tillbaka bilen, vi har skaffat lite nya möbler, Annie åkte ut från big b (yes) , jag har börjat gå och fixat naglarna (helt onödigt), gick konstant på gymmet i ca 4 månader (hade maraton med fettet), slutat gå på gymmet, är hjälpis ("bara" 15 Tim kvar!), hade säsongs prämier på Bulls med Maja-anna- och Michelle i fredes, o just det kärnkraft har gått sönder i Japan. De va nog allt..

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards