BaraHanna

Alla inlägg den 2 december 2009

Av Johanna - 2 december 2009 11:11

TÅG KAOS

 

Vad är det som händer med sj tågen?

 

 

Varje gån ja åkt tåg nu på sistone har de vatt nått fel. Skulle åka hem till skåne i söndes. Skulle åkt x2000 hade betalat ganska mkt för den himla biljetten med. Och precis när ja skulle kliva på så sa han tåg nissen att alla som skulle mot hässleholm fick åka buss på grund av nått fel..

 

Shit va folk blev sura! Haha...ja var ju sur de första minutrarna men sen va de nog. Men vissa tanter där bak i bussen där ja satt va riktigt sura alltså...

Satt typ hela bussresan och gnällde.

- ja de är säkert planerat detta

- ja ja ska klaga

fy va dåligt

bla bla..gnällkärringar..

Sen var det speciellt en tant som var extrem..liknade hon kärringen i "the mist" om ni sett den? Hon som försöker få med alla att tro massa saker. Så var kärringen på bussen..

 

Är det nått många i sverige är tycker jag så är det GNÄLLIGA, och många gånger gnäller de i grupp..

 

Men men...

 

tycker denna är så himla bäst! Haha

 

 

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards