BaraHanna

Alla inlägg den 13 december 2009

Av Johanna - 13 december 2009 22:09


As rolig, länge sen man gjorde den. Lika läskig fortfarande =)


http://www.break.com/index/maze15.html




Av Johanna - 13 december 2009 14:22


HIGHER


Vad jag tyckte om finalen i Idol? humm..tyckte kalle gjorde vinnarlåten bäst. Kände att han verkligen sjöng den med kännsla. Och han kunde både ta låga och höga toner. Skit bra va han. Har alltid tyckt mest om Erik, men i fredes gillade jag nog kalle mest. Kände att det lät lite som om Erik tar verkligen de höga tonerna men när de kommer till de låga håller han inte riktigt.. men men båda var vinnare tyckte jag. Det jag störde mig på var att Eriks tjej hoppade upp på chenen med honom..WHAT! ok att hon hade varit uppe och kramat honom och sedan gått ner, men hon stod där under hela låten. Pinsamt..Måste annars säga att det var en konstig Fredag och man insåg en hel del. Jag förstår inte hur vissa personer beter sig. Men men.


Lördan var ganska virrig. Virrig dag på jobbet, ganska stressigt måste jag säga. Var på mysig film kväll med lite vänner och så. Trevligt trevligt.

Idag är en seg dag med tv och film. Såg nyss filmen "Tracey" Riktigt skum film.

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards