BaraHanna

Alla inlägg den 7 december 2009

Av Johanna - 7 december 2009 14:00

    

 

 

 

 

2012

 

 

 

Såg 2012 i Söndes vilket blev..söndag, måndag,.. för två dar sen..Den var helt ok men lite överdriven som alla Amerikanska filmer är..

Störde mig på lite små detaljer..som tillexempel den gnälliga mamman..när hon satt i det stora ryska planet..när i hela friden hade hon tid att lägga lite lippgloss på läpparna innan hon somnade med sina barn i armarna?! Och i båten där snusk gubbarna befann sig, när man såg köket där inne..helt cleaniskt rent..Yeah right!! Tomaterna putsas inte innan man skär dom och förkläderna brukar bli smutsiga om man är kockar..och han den elaka varför kastade dom inte av honom!? och att hon blonda divan kastade över och räddade hunden. Det fanns mycket mer störigt men nu ska vi inte haka upp oss på det. Filmen var ok.

 

I min version om 2012 nu när alla sett den, så tror jag att jätte mycket folk kommer fly till Afrika eftersom man i slutet av den typiska Amrikanska filmen bosatte sig där. Eftersom dom sista människorna som klarade sig flydde mot Kina som hade skepp som folket skulle färdas i tills dom förhoppningsvis skull hitta lite land som klarat sig, vilket var Afrika(ops sorry om ja förstör för er som inte sett filmen men men) Men nu blir min version av hostorien tvärtom, jordskorpan börjar gå sönder i USA (eftersom de alltid annars ska vara hjältarna) och sprider sedan vidare mot afrika osv..det ända land som klarar sig är Kina som alla människor sket i eftersom de åkte direkt till Afrika. Så alla som flytt till afrika BAD LUCK..men lyckan kommer till den stackars lilla kines som fanns kvar i Kina som inte hade några pengar att kunna rymma med och som ingen ville hjälpa..men han var ensam han och en get.. Mohaha..Ja gillar inte happy endings.

Av Johanna - 7 december 2009 12:15


 SOPHIA SOMAJO








Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards