BaraHanna

Alla inlägg den 2 oktober 2009

Av Johanna - 2 oktober 2009 11:00



IDOL



Måste säga jag blir väldigt imponerad av Idol, att de kan ta fram så många idioter från sverige varje år. Helt fantastiskt. Såg på pogrammet iförgår. Det var tur jag inte satt och åt sammtidigt för då hade jag nog satt i halsen.


ASSÅ Rasmus, det fanns kanske en anledning till att du inte gick så himla långt förra året. Du lät ju som en homusexuell gris som kommit i målbrottet. Helt förförligt. Satt nästan och höll för öronen. Men...när jag trodde jag hade sett det värsta dök Carl upp. Lät som en sönderhackad skiva som spelade om och om igen. Som man bara skulle vilja ta sönder i bitar. Och vid vissa tillfället blev ja lite orolig...hade han ont i magen eller..lät som om han skulle behöva ta en riktig omgång på dasset. Rabhi...du kunde dock sjunga..men åååh blir så irreterad av sånna killar som tror de verkligen är något när de lyckas sätta en låt riktig bra. Det ända du dock behövde sjunga va ju typ - whit you whit you whit you. Och ja blev lite lite förvirrad..va du en tjej eller kille?


Nä men ni va väldigt duktiga killar. Vågligt att vissa av er faktiskt ställer upp.


Erik...otroligt söt kille med en bra röst. Hoppas du går långt. =)


Jag menar absolut inte att jag skulle göra det bättre, så det är därför jag inte anmäller mig till idol.



Föresten min syrra va här nyss och sa att hon tyckte mitt inlägg igår va riktigt roligt och undrade om ja skrivit det själv..självklart..ja ser ingn anledning till att kopiera från andra. Känns lika meningslöst som kopia kläder/väskor. Ser så fult ut när man ser någon på stan som stolt poserar med sin kompia väska precis som om hon lagt 10 000 på den när den egentligen kostade 100 kr i thailand. Så meningslöst. Vem tror du går på att du har as mkt pengar så att du kan köpa en svin dyr väska när du sedan går in och köper ditt smink på h&m? Och det roliga är när personer SJÄLV tror på att de köpt äkta vara. OMG..








//Vill bara ägna en tanke på Amanda som gick bort för fem år sen.

Du dödade livet, livet dödade dig.//



Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards