BaraHanna

Alla inlägg den 12 oktober 2009

Av Johanna - 12 oktober 2009 15:17

OK jag ser sjukt mycket på film...men jag bara älskar film!!!

  

Dessa två filmer va otroligt bra..riktigt roliga..den ena (he`s just not that into you) va otroligt lärorik och sann! Den andra var bara mest pinsam och rolig. =)

  

Forgetting Sarah Marshall : Handlar om en kille som precis blivit dumpad av sin flickvän som är en berömd seri skådespelare. För att försöka komma över henne åker han iväg, av en slump hamnar han i samma land, i samma hotell som sitt ex, men hennes nya kille.


He`s just not that into you : Handlar mest om felet vi tjejer gör när vi inte vill ta itu med sanningen. Vi säger till vår gråtande tjejkompis att killen som skiter i henne, antagligen inte hör av sig för att han...kan inte ringa för han har inte betalat telefonräkningen, han kanske blev påkörd så han är på sjukhus så då kan han ju absolut inte höra av sig, han va tvungen att åka iväg, han är ledsen för sin mormor som dog,..bla bla...Han kanske bara inte var speciellt intreserad, men det är ju inte lika roligt att höra. Denna är en hystersikt bra film som beskriver precis hur dåliga vi är på att komma på ursäkter istället för att säga som det är..

  

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2
3
4
5 6 7 8
9
10
11
12 13
14
15 16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
31
<<< Oktober 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards