BaraHanna

Alla inlägg den 11 augusti 2009

Av Johanna - 11 augusti 2009 21:00

 En vanlig dag helt enkelt...




Första provjobb dan idag på City gross. Tror det gick bra. =)  skit trött nu länge sen man jobbade känns de som =P


Bara några dar tills min syster gifter sig. Köpt klänning och en väska...haha kommer se ut som värsta uppklädda ballerina. haha. Men men. Funderade på att köpa nya skor till allt, men beslöt mig för att rensa lite i garderoben. Och hittade ett par skor som ja inte använt på vääldigt länge, men som blev ett inpuls köp bara för att ifall ja inte skulle använda om så pryder dom iallfall min förra garderob.. Jaja..Fick tvätta till klackarna lite. Använde diskmedel som verka funka till allt möjligt. Helt otroligt. Wowowo..Har rensat upp en massa skit hemma. Och speciellt min garderob, som man knappt kom i8n i innan...


Ska snart laga creps...MUMS..


Pankakssmet: 3 ägg, 4 dl mjölk, ca 3 dl mjöl, lite salt.

Stek köttfärs.

Styvning till köttfärsröran som man lägger i pankakorna: smält smör typ 50 g beror ju på hur många man är. När det smälts rör i mjöl. Och späd med lite mjölk. Krydda med valfri krydda.

Styvningen blandas med den färdig stekta köttfärsen.

 Lägg på pankakorna, rulla som rulltårta, lägg på plåt, lägg lite riven ost. In i ugn sen tills osten smälts.

Tips. Gör pankakorna först.





Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards