BaraHanna

Alla inlägg den 9 augusti 2009

Av Johanna - 9 augusti 2009 16:35


KYCKLING WRAPS..


Nu kommer jag igen med ett smaskigt recept som är riktigt enkelt att göra.


Lite kyckling först och främst. Typ räkna med ca en kycling file för två pers. Beror på så klart hur mycket man äter.


Tortilla wraps, också beroende på hur många man äter men en kyckling file räcker till två tortilla bröd.


Lite stekt lök, om man vill.


Bonjour , med paprika smak. Ni vet de där runda färskost burkarna.


Riven ost..


Lite sallads blad.


SÅ GÖR DU:


Tärna kyckling filen i lagom stora bitar. Stek till dom. Peppra och salta lite grann. Stek till lök.

Låt svalna.

Lägg ut tortilla bröden. Strö på riven ost över hela. Lägg Sedan geggan i ena kanten, inte föör långt ut. lägg nån sallads blad. Rulla ihop brödet. stek sedan till på båda sidor.


FÄRDIG ATT ÄTA!





Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards