BaraHanna

Alla inlägg den 5 augusti 2009

Av Johanna - 5 augusti 2009 12:36

Soligt och härligt väder idag!




Håller på och dammsugar och tvättar min bil. Blir jätte rent och fint. Danny och pappa håller på och fixa lite me den, byter lampor m.m

GREAT!


Åh har kanske fått jobb igen, ska på arbets intervju på fredag morgon.


Och så imon kväll kommer debbes överraskning..hon gifter sig nästa vecka så ja har fixat en liten möhippa grej eller va man ska säga där vi tre stora systrar ska vara med...Vi ska flyga! Ja har bokat flygtur över halland eller vad man ska säga. Över havet och så liksom. Mellan sex och tio på kvällen, då solen kommer gå ner. Kommer bli så fint. Och så lite mat och vin till det. nice nice.  =D


 å har fått tag på en klänning med skor och väska till. Blir så kanon. Och jag och Danny ska lära oss dansa vals till bröllopet. Det kommer nämligen va dans hela kvällen ( Gustav...mobba inte danny för dansen...då kommer han inte ställa upp)


Så just nu känns allt väldigt bra =)

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards