BaraHanna

Alla inlägg den 26 augusti 2009

Av Johanna - 26 augusti 2009 10:27

 Veckans ilandsproblem


Är hemma hos föräldrarna i Osby nu. Har vatt en massa jobb här nere i skåne så ja blir nog kvar här ett tag till vilket både känns kul (va me familjen) men tråkigt..( dött här, längtar till min lägenhet)..men men..lite knasiga saker har iallfall inträffat. Pappa ska på operation ida för sitt öga, ja ska till k-stad ochfölja med min lilla syster och shoppa..men det knasiga va lite roliga kommentarer under veckans gång..som t.ex


- Hur ser man skillnaden mellan hon kon och han kon?...vilket va en idiotisk fråga av mig till pappa när vi körde genom en landsväg.

- vad är grönsaker då? frågade jag.

- typ tomat och gurka tillexempel, sa pappa med en sarkastisk röst.

- nä men det är ju sallad. BINGO JOHANNA. (sallad är då alltså när man rör ihop vissa grönsaker, men jag hade på nått sätt fått för mig att isbergssallad, tomat och gurka va en kategori).

- inte konstigt att lejonet är agresivare än tigern. ( det var då min kära mamma som trodde att lejonet bara var en hane och tigern var honan)


//Visste ni att en orsak till mjäl kan vara att man byter schampoo för ofta, man ska alltså hellest använda samma schampoo hela tiden och inte hålla på byta sort jämt och ständigt.En kompis som är frisör berättade//

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18 19
20
21
22
23
24 25 26 27 28
29
30
31
<<< Augusti 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards