BaraHanna

Alla inlägg under november 2009

Av Johanna - 2 november 2009 06:45


Mycket snack om denna låt av Rihanna. Tycker den är riktigt bra..

Rusian Roulette är ett spel där man satsar pengar och riskerar livet. Man har en revolver med en kula.. Man trycker av den mot sitt huvud och hoppas man har tur att inte kulan inte är där just när du trycker. Man använde det även förr för att avrätta fångar osv.









(Hatar kinesen som skriket maou hela tiden. Påminner om en siames katt!)

Av Johanna - 1 november 2009 16:53

BROKEN HEART

 

 

 



Idag har det blivit lite farmor tid. Vi satt och åt lite mat och kollade på en gammal lvis film (Happy girl) som var väldigt rolig faktiskt. Har varit lite negativ inför hans filmer innan så har inte kollat på nån men nu blev de så och jag är väldigt glad för det. Ska kolla igenom pappas samling där hemma sen..Snar så ska jag och Danny klippas lite. Det blir bara på längden för min del. Men Danny börjar se ut som en grottmänniska i håret så för honom blir det som att klippa ett får. Just nu kollar jag på "Desperate housewife" och funderar på vad man ska göra för mat...

Nu i veckan kommer ja tipsa om Halmstads absoluta bästa klädbutik vilket många inte känner till.. ska ta lite bilder på olika kläder osv så missa inte det! Kommer läggas upp antagligen på Onsdag eller Torsdag..


Au revoir!

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards