BaraHanna

Alla inlägg den 15 november 2009

Av Johanna - 15 november 2009 16:52



Helluuu

 

Idag är en sån där lugn typisk söndag. Var hos Elleni och familjen igår. Riktigt mysigt hade vi med film, drink och chili nötter =P och dom hade världens tvätt dag (ny inflyttade i jätte fin myigt trea, gammeldags) och vi tvättade och tvättade. Det fanns tre tvättmaskiner och där stod vi, Stina jag och Elleni, och bara proppade in tvätt så mycket vi kunde, skit samma vilket material liksom =)..och så gick en sån där flytande tvättmedelspåse sönder och ut på golvet och där dansade vi runt..sen blev de mys då på kvällen. Sov över och begav mig hemåt imorse. Var på middag hos Syrran och hennes man nyss. Jätte mysigt. Har precis diskat, och sitter nu och lyssnar på Håkans H version av "Fairytale of new york" love tahts song. Tycker lätt håkan gör den bäst faktiskt..och så skriver jag till er som ägnar meningslös tid på att läsa min blogg, men tack för uppmärksamheten =) Sen så har ja tv på ljudlöst, kollade nyss upp och satte nästan i halsen, där satt Anna Book och flacshade upp brösten. Shit asså den människan är med överallt. Och alltid ska det va så himla synd om henne..eller hur? Skulle inte förvåna mig om hon snart dyker upp i nått avsnitt på Ullareds pogrammet. Hon verkligen sniffar sig till vad tv kamerorna lägger till..Nu har ja tappat bort mig lite...hum just det vanlig söndag var det..ska fortsätta att städa snart..och dansa runt med fairytale..och sen kommer nog Danny och hämtar upp mig så ska vi göra god mat.


Håkan säger föresten i början av låten typ..

- Jag undrar varför det inte snöar längre kring jul föresten? Håller med det snöar nästan alldrig längre. Minns att det var ovanligt om det inte var snö, nu är det ovanlig om det dyker upp snö. Så himla trist. Älskade ljudet av sprakande snö under skorna när man gick, och att snön liksom bländade upp en mörk och kall vinter natt och det var så himla vackert att gå där under den mörka himlen. Men vi får väll bara hoppas på snö i år. Jag vill mula Danny, och kunna åka skridsko på sjön i den lilla by där jag en  gång bodde, och absolut åka hem till mina föräldrar och kunna springa ut i snön i bikini och rulla runt för att sedan huttrande springa ner till deras bastu. Så himla underbart haha..



Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards