BaraHanna

Alla inlägg den 4 november 2009

Av Johanna - 4 november 2009 09:28

Hej!

Sa att jag skulle lägga upp ett inlägg idag om en butik..men kunde varken göra det idag eller imon..Har haft fullt upp med jobb...så förhoppningsvis blir det senare i veckan!


Åhh längtar frammåt mot snön och allt mys..Hela city gross (jobbar där just nu) är fylld av massa gott godis, nötter, julmust och allt annat gott. Och inte förän igår har ja sett framemot Kalle anka igen! Till och med den skit tråk tjatiga filmen "kan du vissla Johanna"..haha..Blir julbord och Kalle hos mig i år med Danny och förhoppningsvis Elleni. Förra året va jag och syrran hos Farmor..och åt lite gott och så..Tycker lite synd om henne i år..Men hoppas de löser sig för henne. Nu firar ju inte jag jul som alla andra, men julgodis, julbord och kall anka missar jag aldrig! Hoppas på att jag kan följa med familjen till jkp i år och träffa kusinerna och ha mys med familjen på hotellet med badhus och så, och handla på den galna rean med mamma och systrarna..men antagligen måste jag jobba..blä..få se hur de blir.... =P

Funderar på att byta ut skål idag till fiskarna..den jag har får dem att se ut som två valar i ett barnsimmbasäng. Så tycker väldigt synd om dom..och denna skålen är mycket snyggare än den förra vasen. Så vi få se hur de blir.


<3

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards