BaraHanna

Alla inlägg den 18 november 2009

Av Johanna - 18 november 2009 10:21



Godmorgon!

 

Har nästan precis vaknat och gissa vad fröken Åberg gör då? Jo hon sätter sig framför datorn för att hon är rädd att sin skörd har dött och å käkar hon choklad till frukost..

 

VA HÄNDE?

 

Detta skulle ju inte få hända. Att man slutade som en sån där små spel nörd som inte orka fixa nån frukost utan tar det som ligger framför en, för att man inte vill lämna sin stora ägodel..

Ja lovade mig själv att hålla mig ifrån Farmwille på facebook för att inte sluta som resten av zombie gänget. Men jag anslöt mig till deras klubb och blev till åtlöje för resten av männsligheten.

 

Men men as roligt spel är det..man kan ha kossor, och hönor mm. och man skördar och tjänar pengar så att man kan köpa staket m.m..till er som inte spelar spelet låter jag nog mest som Chewbacca i Star Wars. Men ni andra ni vet...

 

=)

 

Vad händer idag..hum..Maja kommer nog hit om en stund, och så ikväll blir det nog mat med Dany och syrran..

 

 

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26 27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards