BaraHanna

Alla inlägg den 27 januari 2010

Av Johanna - 27 januari 2010 18:49


Vilket väder!

 

Precis kommit hem från jobbet (började 8 till 6) och möttes när jag kom ut från personal ingången av en kall och blöt snö vind, och försökte kliva fram genom snön...

 

Är otroligt trött nu. Haft inventering hela dan + lite upppakning den senaste timmen.

 

Fick mat och fika på jobbet vilket var riktigt nice. Blev en himla massa kaffe idag...min mage gör lite små ont nu =/

 

Hoppas Danny kommer snart så man kan krypa ner i soffan och se en film och äta nått gott. Hade inte vatt helt fel just nu.

 

(Ja Anna, vi är sams igen =P)...

 

Längtar tills nästa vecka då jag ska besöka min kära kusin Maria efter snart åratal sen känns de som. Hoppas på ett nytt försök att hälsa på mina andra kusiner i jkpg me snart. Blev helt sjuk sist jag skulle ha åkt dit..tråkigt.

 

Nä nu blir de lite Elvis i väntan på att Dannuy ska dyka upp.

 

 

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards