BaraHanna

Alla inlägg den 5 januari 2010

MTV

Av Johanna - 5 januari 2010 14:09



MTV ÄR BÄST!


Finns så sjukt många bra pogram påmtv nu alltså..antar att när man är hemliggandes så upptäcker man väll allt antagligen...har roat mig med roome raiders (el hur de stavas) , Brokes knows best, M is for music, hills, The city, och så massa family guy på kanal sex...love..


Ska hem till Osby idag eller imon på lite jobb...Bara legat hemma en vecka nu så man får försöka ta igen lite grann..

Har passat på och tränat lite armar, ben, rumpa och mage nu när ja vatt hemma..inte så bra men nu när ja inte kan simma får man ta nått annat..men gillade detta..=) hittade lite bra videos på youtube men olika övningar..nice..och de känns..så ja tror de ska funka.=P


Denna låten har ja inte hört innan men gillar den..



Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards