BaraHanna

Alla inlägg den 13 januari 2010

Av Johanna - 13 januari 2010 21:36



Kaffe och One Three Hill gör min kväll..

 

Sitter och funderar lite...var har allt tagir vägen..all min energi jag la på att skriva dikter, allt mitt målande m.m...Har inte skrivit något sorgset och depremerande på väldigt väldigt länge =P haha..hum..saknar det lite..men antar att man förändras genom åren inte bara utseende utan också intressen.

 

Kanske därför jag skaffade blogg, för att jag var rädd att jag skulle tappa all min kärlek till att skriva. Även om det inte är viktigt, nödvändigt eller förgyllar något så är det skönt att bara skriva några rader ibland.

 

Vet inte vad det är men ibland saknar jag tonårs perioden mellan tretton och sjutton..haha..allt var så enkelt då. Saknar lite gamla vänner, och saknar att allt var så bekvämt..Så ni som är i den ålders..försök att verkligen njuta och ta vara på tiden..för sen kommer vuxen livet. =P

 

Åhh vill ut och gå med Danny..men ikväll skulle  han ha kill kväll för en som åker till Norge ett tag framöver. Få bli en runda imon. istället.

 

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2 3
4 5
6
7
8
9
10
11
12 13 14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards