BaraHanna

Alla inlägg den 16 september 2009

Av Johanna - 16 september 2009 10:43



"NOBODY PUTS BABY IN A CORNER"

 

fARVÄL PATRICK SWAYZE.

 

 

Medan många på min ungdomms tid kollade på Arkiv x, scream m.m så såg jag Dirty Dancing och älskade den i första stund..Minns att jag sedan inte ville något mer än dansa, men så blev det så klart inte. Men det var en otroligt underbar film..Älskar de där gamla 80 tals filmerna.

Jag kommer minnas Patrick i sina tajta brallor när han dansade runt i Dirty Dancing och jag tyckte han var världens snyggaste och coolaste mannen då. Och hur  rolig han var i filmen Ghost. Har ni inte sett dom än så borde ni se dom nu.

 

 

  

 

 

 

 

Andra bra filmer man med borde se om man gillar söta romantiska 80 tals filmer är bl:

 

Pretty in Pink

Girls just wanna have fun

Breakfast club

can`t buy me love

Drömtjejen

Håll tassarna borta från min dotter

Some kind of wonderful

 

Have a wonderful day i detta växlande väder från en iskall morgon till en solig dag!

 


Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15 16 17 18 19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
<<< September 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards