BaraHanna

Alla inlägg den 29 april 2009

Av Johanna - 29 april 2009 12:07



BRUM BRUM


ÅÅÅÅHHH ja DÖÖÖR, jag har halmstads snyggaste körskolelärare! Jobbigt att samtidigt köra när han sitter brevid mig. Men han är jätte duktigt har lärt mig en massa av honom..Så alla ni tjejer som tänk börja köra, ta FARTVINDEN i Halmstad, de kvittar om ni så bor i skåne, han är värd de! åååh...haha..aja..blir inte ens ledsen om ja så måste ta 20 lektioner till =)


Nu siitter jag hemma, håller på med mat sen ska ja till jobbet igen. Jobbade imorse med. Öh känns lite surt att hela dan går bort bara så där. Jobbar nämligen till otta, då blir allt försent, grilla, stan typ allt.  För sen ska man upp fem igen imorn...men ja ska iof köra igen så jämnar väll ut sig ;)


Satt och funderade över en sak som jag, sofi och Melissa snackade om för ett tag sen...haha att ha med personer på ens blogg som vill träffa nån. Typ lagt upp tre singlar. Hade vatt kul=) Men tror ingen uppskattar detta så pass..=P Sååå jag kan väll lägga upp dom två.!!! mohahaha...snart..snart..=D

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards