BaraHanna

Alla inlägg den 13 april 2009

Av Johanna - 13 april 2009 19:10


HELGEN


Åååh va hände..jo först på fredan så jobbade jag lite sen så va jag med min lilla syster som va här över lovet och vi köpte glass och bara umgicks i det UNDERBARA VÄDRET!! =D Sen kom hanna förbi och vi satt ute och solade och snackade om alla världens hemska problem som mest innehöll ord som, danny, manne, danny , manne,danny, manne och så klart om att ifall vi skulle kunna önska något så va det fred..blablabla...nä de va de inte utan vi önskade att vi va smala, snygga och bruna =P..otroligt självupptagna och egenfixerade är våra favorit namn.


Lördag lördag,,,jobbade till nio. Sedan va det tänkt att danny och manuel skulle hämta upp oss (mig, hanna och robin) Eftersom vi skulle vidare mot Jönköping - Elima (bilutställning) Meeeen "våra" kära underbara män hade försovit sig och vi fick vänta i typ en timme, skit förbannade och trötta så svalde vi stoltheten och åkte då vidare. Men sedan kom problem 2...Fläkten i Dannys bil krångla och vi fick vända på vägen och köra in till hans bilverkstad och fixa detta då. Efter ca 2 tim så va allt klart. Och vi funderade på att strunta i att åka till Elima vilket alla sett fram emot, men nej envisa så åkte vi vidare. Och en resa som ska ta 2 tim typ tog 1 tim och 20 min med matrast imellan och hastighet minnst 140 - 180. Så vi hann iallfall va i jönköping en liten stund..typ 2 tim sen va de hem igen. Kanske årets mest onödiga resa? näääää...

Sen åkte vi hem to the boys place och lagade god mat.


Söndag..  SOVMORGON!!! sedan så va det lång promenad på berget..underbart så fint väder åter igen. Sen på kvälln va ja hos hanna och vi såg film och käkade pizza! Nice nice. Sov där.







IDAG


Va jag och Hanna hos hennes pappa på snabb besök. Han bor vid havet så vi gick lång promenad längst stranden skit fint sen va de sola sola sola.

Nu..e skit lös i magen..öööh..(förlåt för detaljer)..Har haft konstant huvudvärk och magont hela helgen..när man äntligen e ledig och vill hitta på saker..känns surt..Ikväll ska ja bara ta det lugnt. E himla sugen på våfflor och oboy. =) mm



Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards