BaraHanna

Alla inlägg den 27 april 2009

Av Johanna - 27 april 2009 19:01



SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL SOL



=D


Helt underbart väder idag igen vilket jag utnyttjat =)

solade på bakgården typ fyra timmar, sen kom hannah förbi och vi åt god italiensk glass mmm..haha gick tillbaka igen sen och köpte ytterliggare en glass till...=) sen blev de parkenoch massa prat..


Föresten va e de ja hör, svininfluensa?! ööh..låter inte så trevligt.

Har precis duschat och kollar på nyheterna...ska snart göra mat..korv stroganoff =) skit gott..


// Falukorv, lök, steka.

Blanda ner en burk krossad tomat, två vitlöksklyftor, grönsaksbuljongstärning, salt peppar. Servera med ris. //


 IMORGON


så ska jag på ett så kallat möte med jobbet i ängelholm där vi ska gå igenom hur man säljer bra, möter kunder m.m Ska bli kul. Få se hur de blir. Vi kommer åka en grupp tjejer dit (arbetsvänner).


Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14 15 16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards