BaraHanna

Alla inlägg den 31 mars 2009

Av Johanna - 31 mars 2009 22:15



WOHO LOOCKING GOOOOOD!


Första körlektionen idag =) gick riktigt bra..fick köra i stan o allt..trodde först att ja va för kass för det..men icke sa nicke =) Riktigt kul va de, men hur ska man klara teorin?! ööhh...seeegt..


Träffade hanna utanför sen och vi gick hem till henne och lagade mat och såg på film..Men medan vi va på väg hem mötte vi tre små pojkar typ runt nio år som typ hade keps och åkte skate board och ville verka va skit tuffa...och när vi mötte om så sa ena av dom WOHO LOOCKING GOOD! jag bara - eeh menar han hunden (hade hund Nils med oss) sedan när de va bakom oss sa dom åter igen typ samma sak typ tre gånger.  HAHA har aldrig skrattat så i hela mitt liv känndes det som =D vi kände oss unga igen...=P



skönt med leig dag, men ska jobba en massa hela veckan...=/ men ska till Maria i helgen!! =D och vi ska våldgästa Kristianstad..


Ville på konsert nu på fredag men jobb dök upp =/ Så e de ibland..


Natti

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards