BaraHanna

Alla inlägg den 22 mars 2009

Av Johanna - 22 mars 2009 17:42



TRISS I DAR


Vi har hittat på en massa nu i tre kvällar i rad =) jätte kul..Manuel, robin, hanna, angelica, mimmi, carro, danny och jag.( fick inte med en bild på danny ) Mys mys. Måste berätta vad som hände i torsdes kväll...vi hade precia varit och köpt lite gott att äta och så skulle vi då hemåt. Och precis utanför h&m så va de en kille som hade ramlat, och vi gick då mot honom som många andra och kollade läget. En tjej höll om hans huvud, medan några ringde. Jag erbjöd mig då att lägga min typ väska under hans huvu så att hanfick lite värme typ. Sedan kom då ambulanser samt poliser. Poliserna vände sig då mot mig och de andra och frågade om vi kände killen. Och jag bara.. - Nä jag väntar bara på min väska...tyckte efteråt att de lät så himla dumt..=P haha...aja men killen va nog bara as packad. För han hade varit på blue thai innan ( kenes pub, där alla alkisar sitter)..


ifredes så hade vi massa gott med, sedan kom vi på att vi va ganska hungriga, så vi bestälde pizza. Och igår så jobbade jag till fyra. Gjorde smörgåstårta och sånt sedan demade jag korvgryta me pasta..mötte danny i stan och vi åt kina mat, sen kom alla hem till mig igen..och vi hyrade film en thriller som va lite seg i början men snyggt gjord. och gjorde varma mackor. =)


Idag så sov jag ända till kl halv tre! Va sjukt trött, sedan kom ja på att jag skulle träna karate med jobbet. Och nu sitter jag här med min hallon sorbet och e sjukt trött..Michelle kommer snart förbi och vi kanske ska dra till Morfars och fika. =)



VECKANS

Hyr film:Anamorph.Goda:Sia,hallon sorbet.Låt:Once -your mind`s made up

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Mars 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards