BaraHanna

Direktlänk till inlägg 17 juli 2009

Massa skit prat bara

Av Johanna - 17 juli 2009 23:14



Fredags kväll blev hemma kväll



Anne


Men fattar inte vad det som sticker ut till höger ska föreställa?!


Kusin Angelica med halva familjen är här i Halmstad nu. Hon jag och jemima tänkte gå ut och bara sitta och ta de lugnt, nått att dricka och lite mys prat. Men näää...allt är full smockat. Alla uteserveringar är fulla me folk. Tror vi gick runt i stan i minnst en halv tim tills vi gav upp..så mycket folk som fick stå, no suprise..Halva stan har ju blivit invaderad av stockholmare. Himla folk. Kastar ut oss andra. Blev Ben and Jerry och tillbaka till farmor igen (där de sover i helgen) Inte helt fel de heller.


Har ju lill syrran här men hon sover ikväll hos en annan kusin som bor här. Men jag saknar henne jätte mycket just nu. När hon kliar mig på ryggen, sniffar på mig och kryper tätt eftersom hon är lite mörk rädd.  Men nu kansk jag få sova lite och slipper ha en massa sparkar på mig mitt i natten.


Sitter hemma just nu, de andra va trötta och skulle nana. Men blir en trevlig kväll imorgon istället! =D


ÅHH måste tillägga, har typ fått låna pappas älsklingsbil som är en gammal cab ford. Gammal är den och pain in the as att köra. Ingen servo och batteri som är halv sledet. Måste fixa imon. Men körde till badet idag med den och trodde allvarligt att de va min sista dag på denna underbara jord, men jag nä ja överlvde (vilket ni märker) men bilen däremot dog och det blev ett himla liv. Men fick hjälp av fasters man. (Som vi kom fram till att han inte a en man eftersom han inte har startkablar i sin bil, vilket kommer bli min nästa fråga. Om man inte är en karla karl ifall man inte har start kablar i bilen? ). Men den bilen få stå där nere nu tills Danny kommer hem. Han får fixa ;) Han är borta i helgen med och Maja och massa andra. Känns lite tomt. Och ringa har han glömt göra med. Himla apa.


Natti natti ni som ska sova. Jag ska se ett as dåligt pogram på 4 an.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 25 november 2011 12:20

Känns som om hela dan har gått i slow motion kunde inte fatta vad de va insåg sen..KAFFE! Guuud man är ingen människa annars.. Fick ett samtal igr från en snubbe från kiruna (tänk er dialekten i huvudet) Je de hir e Mikael ,ja tinkte bara sia att glö...

Av Johanna - 24 november 2011 08:35

Skit skit skit! Dags att ställa av bilen och hittar inte papprerna! Tänk Johanna tänk va la du dom senast.. Åh 25 på fredag YEAH .. Nä tänk papper papper.. Ska ja köpa den där tröjan..hum vilken färg.. Näj blått papper va det.. Va var det jag såg den...

Av Johanna - 23 november 2011 20:00

Har ni ställt er framför spegeln någon gång och tänkt va f hände!? Idag kom domme dagen, innan känndes det som om man mest flöt på där bland bakelser och snabbmat. Men nu..bara man tar lite på sidorna så känns det som en sån där gelé massa.. DET VILL...

Av Johanna - 6 juni 2011 23:51

Har legat lite lite för länge vid havet idag :P kännde att ja brännde mig lite.. Och så tycker jag att det va bra att Simon vann även om ja tyckte Peter va roligast av alla:) och så har jag även upptäckt att Åhléns har sjukt mycket snygga kläder :O j...

Av Johanna - 1 juni 2011 21:46

BRITNEY SPEARS - TILL THE WORLD ENDS

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards