BaraHanna

Alla inlägg den 16 juli 2009

Av Johanna - 16 juli 2009 22:44



FAMILJE TRIPP =) Riktigt trevligt =D


Först blev de lite shopping i Helsingborg, hittade klänning till syrrans bröllop och sen massa annat =) Letade klänning till mamma med..tror vi va inne i typ alla klädbutiker som fanns till och med tant butiker men inget föll henne i smaken. Kräsna tant. Sen blev de en snabb tur mot Danmark..va där i en halv tim typ, nån flaska motagen och sen tillbaka. Men det va trevligt att bara åka utomlands och uppskatta det man har i sverige. =P...

Mysigt att åka båt.


tummen upp för min nya klänning, inte den finaste kanske men billig för en fest klänning för en kväll.

Tummen ner för dom förskräckligt äckliga chipsen som ja blev lurad att köpa i Helsingör i ren desperation efter något att tugga på.


 






 









Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards