BaraHanna

Alla inlägg den 27 juli 2009

Av Johanna - 27 juli 2009 19:51



SAMMANKOMST


Hel kul helg! Åkte upp till strängnes med tre härliga tjejer däribland min kusin Maria.


Orkar inte skriva en massa, men här kommer lite bilder iallfall.


DAG torsdag på väg upp. Började med en bussresa från Halmstad till Växjö och sen från Växjö till Kalmar. Där vi hämtade upp Sofia och Bella. Sen från Halmstad till Strängnes. Riktig rolig resa upp, massa skratt, musik och mc donalds drive in.


Sedan Fredagen en trevlig kväll där vi träffade en massa folk och gick ut och åt m.m Det var kul att träffa Natalie åter igen...







Dag Tre. Skit kul kväll med mat, kvällsdopp m.m


Sammis, dagens outfit.



På väg ut

Tog tid innan vi bestämmt oss för va vi skulle ha på oss, men sen va vi på väg. Träffade massa folk och det blev mat, lite öl och massa snack. Träffade lite folk som jag inte sett på länge. Skit kul!


Dopp

Så klart skulle alla killar spexa lite och bada.

Natalie va otroligt vacker i sitt fina röda hår och Kewin höll på och dö av skratt när ja råkade få ur mig både det ena och de andra orden. Ute dasset brevid sjön va skit läskig. Natalie och jag lös i det lilla hålet för att försäkra oss att inget lik, eller råttor låg i bajshögen, vilket vi inte skulle gjort. Tror hellre jag skulle ta risken än se det underbara som fanns i hålet.




På hemresan va alla super trötta och när jag blir trött blir ja antingen sur eller börja prata på en massa. Men ja uppehöll Sofia på vägen hem. Vi pratade mycket om kärlek och så. Hur mycket man är beredd på att satsa för en man älskar otroligt mycket men känner att det inte funkar m.m Har varit tillsammans med Danny i två år nu i Aug. Och som alla andra har vihaft problem. Vårt va att vi ofta bråkade om massa olika små saker och missuppfattade varandra hela tiden, och vist har man varit trött och bara velat ge upp allt. Men vi båda älskar varandra så himla mycket och vill inte ge upp och har fått arbeta på förhållandet en massa. För oss handlade det mest om att leta upp ett sett om hur vi ska försöka bryta bråken när de väl bryter ut eller leta upp varandras behov, alltså vad man mest vill ha eller hur vilken man är. För ger man aldrig den andra det den mest behöver för att känna sig älskad så man det bli väldigt jobbigt.

Man kan dela upp det i fem olika teman.


ORD - man vill ofta höra att man är älskad

HANDLING - man känner sig älskad när den andra hjälper till och ställer upp för den andra.

GÅVA - man känner sig älskad när den andra ger gåvor i form av sak, blomma eller annat.

BERÖRING - a ni fattar, mycket kyssande, kramar och sånt.


och det femte minns jag inte..hum..


Sedan något som jag höll på dö av skratt..

Ja vet inte varför men ja kom in på ämnet om vad man mest stör sig av. Något jag tyckte va kött mellan tänderna, vatten i örat, och sen kom sofi in på hur otroligt störigt det är när man sitter på toan och ska börja klämma ut och man klämmer och klämmer men så till slut så hoppar det in igen. !!!!HAHA stör mig så sjukt mycket på de..


Aja ciao!




















































Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27 28 29 30 31
<<< Juli 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards