BaraHanna

Alla inlägg den 25 november 2011

Av Johanna - 25 november 2011 12:20

Känns som om hela dan har gått i slow motion kunde inte fatta vad de va insåg sen..KAFFE! Guuud man är ingen människa annars.. Fick ett samtal igr från en snubbe från kiruna (tänk er dialekten i huvudet) Je de hir e Mikael ,ja tinkte bara sia att glömm det med borrmaskinen i barackerna.. Hörde inte sen mer vad han sa då ja bara höll med.. Sen blir det tyst, så säger han - e di med på di nu då.. Ja säger att jag förstår faktiskt inte vad han menar.. Han bara - men e de inte du som borrar i barackerna? Jag bara - va? Vilka baracker? Han - ja men e det inte du som Borrar i barackerna i stenbrottet? Jag bara - nä verkligen inte! Jag jobbar i en fisk disk! Sen blev det tyst. Och han tackade för sig..Ååh dom bjuder på tårta och kaffe idag för att bageriet i butiken har öppnat.. Har gått förbi ett antal gånger nu för att lite diskret hämta grönsaker i avdelningen jämte..

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards