BaraHanna

Alla inlägg den 23 november 2011

Av Johanna - 23 november 2011 20:00

Har ni ställt er framför spegeln någon gång och tänkt va f hände!? Idag kom domme dagen, innan känndes det som om man mest flöt på där bland bakelser och snabbmat. Men nu..bara man tar lite på sidorna så känns det som en sån där gelé massa.. DET VILL ALDRIG SLUTA DALLRA.. Sen efter några minuter så upptäcker man armarna..WTF !!! Hur ska jag kunna gömma detta! Benen går ju med super tajta strumpbyxor och magen lockar man in bakom jeansen. Men ack.. Kan det bero på att jag åt sex lussejatter igår ( detta är tyvär helt sant) frukost, mellan mål och middag.. Funderade lite svagt på att kanske ta med någon hem..? Nä. Nu blir det gymmet hej då

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24 25
26
27
28
29
30
<<< November 2011
>>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards