BaraHanna

Alla inlägg den 16 augusti 2010

Av Johanna - 16 augusti 2010 15:38


WEDDING!


Massa massa planering nu. Man hinner inte mer än jobba och planera..Men nu känns de som om det mesta är fixat till bröllopet och det är ju bra =)

Varit på stan idag och köpt grejer på panduro till inbjudningskorten, sen kollade jag lite åter igen på ringar..men kunde inte hitta min favorit ring, och lappen är försvunnen så det är inte så lätt att förklara för inkompetent personal heller =/ men men..får hoppas att jag hittar den igen.

Snart bär det av till Dannys garage, ska hämta upp honom så ska vi kolla på lokalen som vi bokat som han inte sett än =) och planera lite hur det ska se ut. Sen blir det att påbörja inbjudningarna lite. Så förhoppningsvis ska de börjas skicka ut på onsdag =)


Min dator har lagt av så det är ju verkligen toppen! Sitter hos Debora nu och kollar runt lite på olika saker.

Men snart kommer lite info om bröllopet =)

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards