BaraHanna

Alla inlägg den 9 augusti 2010

Av Johanna - 9 augusti 2010 20:57

 


Heello!

 

Huumm.. va har hänt idag? Jo lite jobb med lite blandade diskusioner om typiska ilands problem..vad ser man alltid utanför vilken stormarknad man än kommer till? Jo, nån envis person som försöker ´parkera sig in på en liten ledig p ruta mellan två bilar, han backar vrider på ratten. Kör fram lite, backar och kör in. Tänk om han istället hade tagit en plats lite längre bort och hade sluppit hela processen och bara fått gå liten bit extra.

 

Men men..sen blev det stan. Kollade på papper till inbjudan till bröllpet. Hittade lite som ja ska handla imon. Såg även ett par väldigt intresanta Armani skor på en vintage butik. Antagligen kopia el gamla men ändå sjukt fina. Vill ha!

 

ÅÅÅh hatar att man måste spara=/

 

Min dator har föresten pajat.. så nu lånar jag Dannys. Vill ha min tillbaka..

 

 

 

 

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2 3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards