BaraHanna

Direktlänk till inlägg 22 juli 2010

SVART VAL

Av Johanna - 22 juli 2010 18:48



SVART VAL

 

 

Inte nog med att man ska vara 21 år och ha rygg ont som en himla puckelryggad 70 åring så ska man förnedras på en massage "säng".

 

Mitt stora delemma imorse va vad man skulle ha för underkläder på sig, idfall man nu då skulle bli tvungen att klä av sig allt för han kiropraktiken. Man vill ju inte ta på sig tråkiga fula underkläder och man vill inte va överklädd heller..satte på mig svarta spets t och svart bh..sen på vägen dit fick ja lite panik..hjälp tänk om han tror att ja klätt upp mig för honom vilken han nu va (hoppades på gisft medelålders man eller äldre kvinna) men så klart fick ja en ganska ung snygg kille. YES..! =/

 

La mig där på briddsen eller vad man kallar den och kännde det som om hela kroppen bredde ut sig som en fet kötta bit..och försökte att inte bry mig..lätt.. ... ... ...nä...

Ska dit på tisdag igen

 

Aja...jobbigt att jobba efter det...ont hade man efter alla knäckningar på de låsta musklerna..

 

Kl är nu 18.58 och allt ja kan tänka på är hur jag och Danny ska ha vår bröllops lokal..?

 

Har hittat ett jätte mysigt ställe (gammal ladgård som gjorts om till ett kaf``e, med fin inredning och fina möbler. Murade väggar och träbjälkar. Och utanför finns det en stor väder kvarn. Och det ligger mitt ute på landet. hade varit lite annolunda och kul grej..Tydligen ska det gå att hyra..ska kolla upp det.. och då tänkte vi ha lite mat och så..men där ryms inte så många så de blir i så fall en liten fest. Och innan det ska det i så fall va öppet hus kanske med fika så att alla som vill komma kan komma..

 

Annars blir det en större fest i en vanligare lokal med mat m.m

Vi kan bara inte bestämma oss för hur det ska va..så svårt!

 

Detta är väderkvarn stället

 

  

 

 

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Johanna - 25 november 2011 12:20

Känns som om hela dan har gått i slow motion kunde inte fatta vad de va insåg sen..KAFFE! Guuud man är ingen människa annars.. Fick ett samtal igr från en snubbe från kiruna (tänk er dialekten i huvudet) Je de hir e Mikael ,ja tinkte bara sia att glö...

Av Johanna - 24 november 2011 08:35

Skit skit skit! Dags att ställa av bilen och hittar inte papprerna! Tänk Johanna tänk va la du dom senast.. Åh 25 på fredag YEAH .. Nä tänk papper papper.. Ska ja köpa den där tröjan..hum vilken färg.. Näj blått papper va det.. Va var det jag såg den...

Av Johanna - 23 november 2011 20:00

Har ni ställt er framför spegeln någon gång och tänkt va f hände!? Idag kom domme dagen, innan känndes det som om man mest flöt på där bland bakelser och snabbmat. Men nu..bara man tar lite på sidorna så känns det som en sån där gelé massa.. DET VILL...

Av Johanna - 6 juni 2011 23:51

Har legat lite lite för länge vid havet idag :P kännde att ja brännde mig lite.. Och så tycker jag att det va bra att Simon vann även om ja tyckte Peter va roligast av alla:) och så har jag även upptäckt att Åhléns har sjukt mycket snygga kläder :O j...

Av Johanna - 1 juni 2011 21:46

BRITNEY SPEARS - TILL THE WORLD ENDS

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards