BaraHanna

Alla inlägg den 20 juli 2010

Av Johanna - 20 juli 2010 21:17

TILLBAKA FRÅN DE "DÖDA"


 Lite så känns de =P Har inte haft modemet sen Ölands semestern eftersom ja glömde det i husvagnen som körde hela vägen hem till Osby och inte till Halmstad. Smart va!..men here I am again.

Haft väldigt härliga dagar på stranden nu i någon vecka. Hoppas på fler sånna dagar.. (svrige har äntligen fått tillbaka det härliga sommarvädret! )


Gissa vem som gått och förlovat sig, yes me!! =D härligt =)

Tänkte att ni ska få följa mig och planeringarna inför bröllopet på min blogg..För vi fplanerar att ha bröllop i sep..haha tajt me tid..? Jajamen!

Känns jätte bra. Sitter här solbränd, danny sniffandes mot min arm och ganska trött och hungrig..=p


 ÄÄÄlskar denna låt av underbara Robyn..känns som om man stannar upp varj gång denna låt spelas..riktig stadskännsla i denna. Tänker på en ute natt i Stockholm när ja hör denna låt =)





Känner mig babblig ida men det var ju ett tag sen man skrev..har hyrt lit härliga böcker på bibblan och en gammal gammal film som ja jämmt såg hos mormor och morfar när ja va liten.."Barnen från frostmofjällen" så mysig film..




Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21 22 23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2010 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards