BaraHanna

Alla inlägg under maj 2009

Av Johanna - 4 maj 2009 18:11


AJ AJ AJ AJ!!



ÖÖh seg dag...sov inte bra inatt, gick till jobbet ( gick upp kl fem) och fick reda på att ja kommit dit helt i onödan, men när ja ändå va där kunde ja ju lika gärna jobba tre timmar, sen va de en kolega som var där men skulle hem eftersom hon va sjuk och undrade om ja kunde hoppa in för henne vilket ja gjorde (men inte egentligen ville, ville bara hem och sova)...skulle göra röra till smörgås tårta vilket slutade med att ja skar mig...ååhh shit thats hurt..! Hade skit ont..ville bara att mamma skulle blåsa och plåstra om fingret ge mig godis och vagga mig och säga att allt blir bra..men näh! Ja fick jobba vidare och ta det som en man..men hade as ont och nu med...blödde jätte mkt..men sen så träffade ja lite vänner på stan och vi shoppade loss vilket gjorde allt mycket mycket bättre...köpte oif inte så mkt..ett linne till i helgen en fin ögonskugga från isadora och en kladdkaka som ja mumsar i nu....ja jag förtjänar den faktiskt..!!


HAHA Hannah har skaffat blogg....Hennes kommentar till det hela

- a jag har skaffat en nu..men ja vet inte hur man gör...skulle ladda upp en bild och tryckte på nått, men sen bara försvann den och nu hittar ja inte den...Thats my girl, nu känner jag mig inte lika korkad längre! Tur det finns fler av oss!


Nä nu blir de film : Center stage TURN IT UP...och till det kladdkaka =D

 sen blir de nog lite lite teori...humm..tråkigt..men måste..

Av Johanna - 3 maj 2009 22:07



HUR KAN MAN EGENTLIGEN TAPPA BORT SIG SJÄLV?




Satt och funderade, shit va snabt tiden gått..Blädarade runt lite i foto albummet och insåg alla alla mina år hade en tid för sig. En fjant tid, en punk tid, en glad tid, en ledsen tid och en tid utan någon aning. Och nu denna tid sitter jag och funderar över all annan tid.


Va hemma hos mina föräldrar i helgen. Danny var så klart med. Vi hade jätte mys =) Grillning, mini golf vid sjön. En sjö med massa minnen. Min lilla bror som inte e så himla liten, typ snart två meter säkert (vilket verkligen irretarar mig, eftersom ja måste ta sats för att nå varor längt upp på hyllorna, medan han knapt behöver sträcka armen, vilket ja så klart alltid blir mobbad för...ibland genom att placera min väska så långt upp de går...) Vilket fall som hellst...vi var och spelade minigolf vid en camping i byn och där neranför ligger en sjö..och vi köpte glass och skulle gå ner dit och bara sitta och njuta av vädret. Och så fick ja typ världens schock kändes de som, SHIT den stora ön som egentligen var en väldigt liten ö var inte alls så stor och långt ifrån som man tyckte en gång för länge sen. MIndes att man tyckte de va skit coolt ifall man vågade simma ut dit vilket ja aldrig vågade..men nu såg de ut som om man skulle kunna gå ut liskom..Helt sjukt....sen började vi trimma på mamma att hon fick typ pengar om hon doppade sig med kläderna på ( min mamma är sjukligt materalistisk )..vilket hade vatt pinsamt för henne med allt "vuxet" folk runt sig...vilket hon va beredd att göra innan min bror som lagt 1000 kr backade ur..men halvägs va ho..hon kommer självklart få pengar av mig...Hon va så söt.. =P


Igår blev de massa sol, måste bli brun och fin inför personal fest på lördag.. vi kommer va runt 1500 kommer bli as kalas...gratis mat och dricka och allt...och lite uppträdande av någon kändis..minns ej vilket. Måste hitta nått snyggt linne..ööh..hittat ett redan som ja funderar på..kommer nog bli det, jeans och stilett klackar el nått. Skulle föresten visa byn för Danny som tog typ nja en min...vrida runt huvudet liksom.


Nu måste jag nana...e trött och ska upp fem imon bitti..work work..

Här får ni en skön låt som iallafall jag ska somna till =)


FRANKIE GOES TO HOLLYWOOD -THE POWER OF LOVE


Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards