BaraHanna

Alla inlägg den 20 maj 2009

Av Johanna - 20 maj 2009 21:11

  

HELLO FOLKS!


Mitt internet har krånglat en hel del så jag har inte kunnat koppla upp mig...känns surt när sånt händer...så jag får typ spara inlägg, redigera, spara, redigera..bara för att allt inte ska sabbas precis när man lagt en massa tid på inlägget. Det är SURT..Jobbat idag..har as ont i röven...gick runt där och kollade på lite saker, krukor, gardiner, örngott m.m och blev väldigt sugen på att göra om här hemma. Så nu har jag spanat lite även på intrnet, trots att jag är den typen som hellst inte betsäller..men ska börja göra.


Väntar på att Danny ska komma, kollar igenom lite inredningssidor..Dessa två tycker jag är jätte bra..


www.Bluebox.se  - Roliga saker, mycket blandat

www.Broarne.se - Lant, mys romantiskstil (me love)


Bild 1...haha kines tjejerna ska vara rivjärn. man river på kjolen. Och kines killen är ett durkslag. I hatten häller man pastan och sen hans huvud är en skål. As coolt tycker jag. Rolig grej i hallen med där man kan lägga saker + hänga upp jackor m.m










Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Maj 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards