BaraHanna

Alla inlägg den 19 februari 2009

Av Johanna - 19 februari 2009 18:01



TRÖTTER


Såå nu är det sportlov för en hel del, men dock inte för mig. Jobbar på som vanligt men det blir mycket pengar =)

Men man hinner ju med en hel del ändå. Träffade Michlle häromdan..jätte trevligt =) va länge sen sist. Familjen kom hit över lovet så de e fullt upp med dom. Så jag har varit på badhuset med lilla syster, skönt att sitta i bubbelpoolen. Och Idag har varit fullt upp med jobb på morgnen, shopping på stan med mamma, middag hos farmor, på  busfabriken med lilla syster och andra små kids, sen nu pustar jag ut för att sedan se på film och käka pizza med alla syskon samt Danny. Och det må ni tro är riktigt ansträngande för tillsammans blir det ett helt dagis.


Bjuder på en bild på mig och vår slaskkvast som råkade gå sönder inför stor städning i veckan. Jemima höll på och kissa ner sig när hon såg mig gå där och städa.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Jag är ingen kändis, ingen historisk människa, kanske enkel. Men detta är jag och min vardag.

Omröstning

Vilken månad blir den bästa för dig?
 Juni
 Juli
 Augusti

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards